Två veckor senare...

Förra veckan hade jag och Johanna ett fullspäckat schema för att komma över onda tankar... Så här såg det ut:

Måndag: 
Promenad på morgonen
Middag
Till Lundbäck och byta däck på två bilar
Tvätt och städning

Tisdag:
Promenad på morgonen
Middag
Prova smide i handens hus på Nordanå, 18.30-21.00
House & One Three Hill

Onsdag: 
Middag
Promenad
Allsångskväll på iogt 19.00
Torsdag:
Middag
Promenad
Tangocafe på Kåffein 19.00
Criminal Minds 

Fredag: 
Middag
Äventyrshuset skellefteå 17.30-21.00

Lördag:
Middag
Party

Söndag: 
Middag
Bakis


Gissa hur mycket vi gjorde... typ inget... Nä promenaderna höll vi stenhårt på. Serierna hann vi även med att se samt festa och en bakisdag. Nisse och Johanna har även slagit vad om att inte äta något onyttigt och "vad" som räknas till onyttigt utökas hela tiden eftersom dom båda hoppas att någon ska förlora snart. Men dom har varit skitduktiga och hållit sig en vecka nu.


Så denna vecka... vi skippade att lägga upp ett schema denna vecka. Men jag kan berätta att det ser i stort sett likadant ut. Samma serier, samma promenader (fast ibland går vi andra hållet), och samma vadslagning som dock utökats en del.

Igår hade jag och Simon en vadslagning på jobbet. Simon fick inte prata på hela dagen för att effektiver hans arbete. Och om han skulle lyckas skulle jag hjälpa han få bort rosten på hans bil. Men jag är tveksam till om han ska få godkänt. Jag tycker egentligen inte att det var ett helt klart godkänt men jag är så snäll så jag tänker att jag kan hjälpa han med det ändå. Någon dag när jag har tid och ork vill säga.



Igår passade jag även på att efter jobbet åka till AllTele och få lite inskolning på programmen de använder att arbeta i. Mycket intressant men jag började gäspa redan efter en halvtimme. Efter en timme kändes mitt huvud helt fullspäckat med information och jag orkade inte ta emot något mer. Känns som jag kommer att minnas mer om jag tar det lite "pö om pö". Men det känns som jag kan lära mig det där och att jag kan trivas i kontorsmiljön där som jag ändå dock känner mig lite skraj för. Skulle helst vilja ha ett privat kontor. Men detta är en början.

Nä nu måste jag gå och duscha innan de andra i lägenheten kvävs av min stank.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0