Oh så tjusigt vi har det i våran garderob nu

Så skönt med lite ledig tid. Jag har hunnit ikapp med allt pappersarbete och rastlösheten börjar nästan slå till.



Lägenheten börjar se hyffsad ut även om det är mycket mer jag skulle vilja göra. Men då säger ekonomin stopp. Men snart är jag och Nisse ikapp och vi kan börja leva ett liv utan av vända och vrida på varenda litet korvöre.

Har sett lite grejer från IKEA jag skulle vilja ha....

                   

vet precis vart alla skulle passa... =)

Idag har jag städat upp i garderoben så den börjar se trevlig ut och ha lite ordning och inte allt bara är inslängt. Har sorterat upp kläderna i ägglådor från ICA som jag klätt med tapet. Men ett draperi är ändå ett måste men det kommer sen när pengarna kommer in.

Hittade även åt min almenacka idag som jag verkligen behövde innan jag gjorde deklerationen. Men som tur va så var Christer från DollarStore så snäll och hjälpte mig med hur många dagar jag jobbat där. Så det löste sig ju utan almenackan.

Nisse har hunnit med 3 jobb idag, den stackaren. Förut tjatade jag om att han skulle jobba. Nu jobbar han istället nästan för mycket. Hoppas verkligen det lugnar ner sig lite för han snart. Jag kommer att få jobba ihjäl mig i sommar istället jag... Heltid på alltele och varannan helg på ICA... usch för att vara för snäll. Men det borde synas i plånboken efter sommaren oxå.

image82

Nu ska jag gå och läsa lite tjejtidningar innan jag nattar... tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0