Alla barnen...

MonkeyGlömde ju skriva en massa grejer igår.
Emoticone smileys smilies Chats Gratuits
Festen i lördags började med att jag hade heeela dan på mig att göra mig fin. Sånt är trevligt och man kan känna sig riktigt klar för kvällen och inte måsta kasta sig i några kläder och kleta på lite smink. 

Eating PizzaJag, Johanna, Anna, Mariann och Josefin började festandet hemma hos Anna med hemlagad pizza och sen spela vi lite drickaspel. (Ta en, ta två, ta tre...) Och det blev lite snabbt drickande och berusandet slog till. Vi vandrade sedan vidare till station 8. Och det var kändisar där ikväll. Johhny och Mattias. Jag fick mig till och med ett samtal med dem. Bara det i sig är en historia.

Jag och Johanna går förbi precis där de sitter och jag stannar upp mitt framför dem.
- Titta Johanna! Kändisar! (Johanna höll väl på att skämmas ögonen ur sig)
- Hej, Mirjam (Till Johnny)
- Hej, Johnny (svarar han)
Jag stirrar på han storögd och frågar:Green Beer
- Ursäkta vad sa du att du hette?
- Johnny!
- Jamen det vet jag ju. Men jag tyckte du sa Norton!
- Som antivirusprogrammet (säger då Johanna)
De han hälsade på därefter kallade han sig för Norton! Så om Ni hör någon gång att han kallar sig Norton, då är det Jag som döpt om RoomService Johnny. Jag babblade på rätt mycket den korta stunden vi stod där, tydligen så fotograferade även deras fotograf mig. Kan bli pinsamt om man får se några bilder. Jag och Mariann träffade en trevlig tjej när vi stod ute och rökte. Den tjejen hade precis köpt hus och renoverat upp det. Problemet var att de hade en bagarstuga mitt på gården som hon inte visste vad dom skulle göra med. Så det berättade jag för Johnny och Mattias. Dom bara skrattade och sa: - Det vet inte vi heller!

Nu får det vara klart med dessa pinsamma fylleminnen.

Igår hade Folksam utdelning av cykelhjälmar på stan. Självklart var jag tvungen att gå dit och skaffa mig en gratis cykelhjälm, men sen om jag kommer att använda den... det får vi allt se.

Mamma och Pappa stack iväg igår till azorerna. Sånt kan rika knösar göra då och då. Lite avis!

Kontorspersonalen på wipro har fått alla barnen historier i huvudet. Hela deras luncher får man höra alla barnen historier. Och självklart om jag och simon också.

Alla barnen åt äpplen
Utom Simon
Han åt Lemon

Alla barnen gick i skolan
utom Mirjam
För hon var dum i huvudet

Alla barnen åt fisk
Utom Mirre
För det var hennes akvariefirre

Så som Ni ser, kontorsfolk är inte så mycket smartare än andra arbetande personer.
image91


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej men hejsan! :)
Hittade din blogg ;)
Hur är det med dig annars då? vart håller du hus nu?
Kram Malin

2008-05-23 @ 06:25:59
URL: http://skelleftebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0