excel 2007... underbart... not!!!

Trött och riktigt riktigt irriterad... vad faan är det för fel på excel. Bara för att ett dokument är sparat i en äldre version... ska man inte få öppna det i det "nya" som ska va så himla mycket bättre... Ja jag vet, jag kommer att bli en gnällig kärring som inte kommer att tåla förändringar. suck. Sen skulle jag skriva "35" i en kolumn och inget mer, men när jag tabbar mig vidare till nästa kolumn så står det helt plötsligt "816:00:00" i kolumn "35" förstår inte varför men orkar inte bry mig just nu heller. Och när Nisse får reda på problemet så är det plötsligt JAG som har gjort någon konstig inställning. Men han hittade då inte den felinställda inställningen heller så då känner jag mig lite nöjd iaf!

Har fått nytt jobb också. Så nice. Ska bli en kontorsnisse med Nisse! ;P AllTele blir det härnäst. AllTele har precis köpt en del av vattenfalls kunder också så det känns som det är ett lovande företag.

Dessan har fått sig en storstädning idag också. Klippt klorna och skägget och fått en lyxig dusch med dyyyrt hundschampo speciellt för vita hundar. Hon på Arken Zoo rekomenderade det och jag föll för hennes övertygelse. Men fin blev hon iaf!

Puss o Kram o GoNatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0