Nytt jobb oooo så skönt!!!

Var väldigt länge sen jag skrev här nu igen... Helgen som var så var vi i Skellefteå och var husvakt. Sen hade vi kinesmiddag med pinnar och allt på söndagen. Fick vara med alla mina älsklingar. =) Och vi fixade bilen så allt kändes bra.

      
                                    

Men det som känns allra bäst just nu är att jag slutar på DS i Luleå och börjar i Piteå på måndag. Sen får jag jobba på ICA i sommar. Mitt stamställe på somrarna som jag trodde det inte skulle bli i år. Men nu känns det bara så underbart att få komma dit. Längtar verkligen. För som jag jobbat nu har bara mitt psyke brutits ner mer och mer. Men i veckan börjar ett nytt liv och man kommer att få vara glad på jobbet hoppas jag. Har bara hört väldigt positivt om Piteå iaf.

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Åååh så glad ja blir att du fått nytt jobb!! :D
Å att du är i Byske i sommar?! :D
De trodde inte ja heller men då får man kanske träffa dig lite mer!! :D :D :D

2007-05-11 @ 14:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0