jobb, jobb, jobb... o sen flytt

Jag kan väl skriva en kort liten sammanfattning av varför jag inte bloggar så mycket just nu. Har bytt jobb och jobbar halverst ihjäl mig på DollarStore i Piteå. Mycket körning men det är det helt klart värt för en underbar arbetsplats. Sen så håller jag och Nisse på att flytta ut till Falmark till hans pappas hus. Vi skickade ut Kjelle till sommarstugan. Nä han ville faktiskt bo där själv. Vi har bara hjälpt till med att göra det bovänligt där. Så i sommar kommer vi att vara Falmarksbor. Och jag tror vi kommer att stormtrivas med den tid vi får där. Det är helt sjukt underbar utsikt över sjön från huset. Lite hästar kommer man dock att måsta akta sig för. Eftersom det är en stallgård. Ibland löper de lite amok. Men då är det bara att gå in och gömma sig i huset tills faran är över. Nu måste jag fixa en massa annan skit. Men hoppas alla har det underbart. Osså önskar jag Petter och Josefin all lycka tillsammans med lille Elliot (tror jag namnet blev) Jag håller på att planera en kväll/dag som jag å Nisse ska kunna komma å hälsa på och gratta Er. Men som sagt det är mycket nu. Men Ni ska veta att jag tänker på Er massor. Älskar Er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0