Arbete hela sommaren och två bröllop

Ja det är ungefär vad jag gjort nu när jag varit frånvarande så länge... Är arbetslös från och med idag... men kommer det att märkas tro? Jag jobbar varenda dag denna kommande vecka... Så arbetslös?? nja... jag vet inte.... Denna vecka skulle jag ju bara vila ut mig... men icket...

Så vad har jag gjort under sommaren då? Jo i juni så tro det eller ej, men jag jobbade å jobbade å jobbade... ja å sen köpte jag en bil oxå.... en saab v4 från -75. Skattebefriad och den har rattväxel.... Har snart fixat bort rosten och bytt motor och sen kommer den att omlackeras från gul till metallic-lila. Kommer att bli sååå söt.



Juli då jobbade jag.... men sen hanns det med två bröllop också. Först 070707 så gifte sig min kusin Linnea med hennes Jonas. Som nu heter Hasti i förnamn som endast 6 personer i hela Sverige heter. Sen 070721 så gifte sig mina kompisar Ludwig och Linda som nu heter Stenberg i efternamn. Om jag nu inte svamlar.




Augusti... Har jobbat å varit fruktansvärt trött och grinig. En underbar puss till min älskling Nils som stått ut med mig trots mitt knasiga humör.

Sen idag den 12:e så har jag varit och hälsat på min underbara brorsdotter Moa som fyller 2 år idag. Jag såg på när hon cyklade på sin nya röda trehjuling och vi dansade disco med ballongerna till hennes nya stereo och cd-skivor.



Det var lite kort om denna sommar. Ska försöka återkomma snart. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0