Frustrerad

Imorse vaknade jag av att Nils väckte mig och tvingade upp mig för att äta frukost. Dagens viktigaste måltid. Men han fick minsann bära mig och jag åt en annorlunda frukost på hans rygg. Sen gick vi ut och rökte. Efter det kröp jag ner i sängen och somnade om och Nisse fortsatte jobba som han gjort hela natten.



Kvart över tolv så väckte Nisse mig på nytt för att då var det dags för mig att bege mig till jobbet. Nisse fortsatte jobba. Han kommer att jobba ihjäl sig.

På jobbet hände inte så mycket roligt. Chefen slutade ett idag, vilket jag bara uppskattade. Hon gav mig ansvar över butiken över helgen också innan hon gick hem. Jag ska allt visa att jag kan. Det ska vara sååå fint på måndag när hon kommer tillbaka! Det enda roliga annars var väl att jag kasta ett megajumbo tuggummi på Rickard så han blev skiträdd. Höll på att skratta ihjäl mig.

Sen blev det en tuff cykling hem med iskalla motvindar. När jag kom hem låg Nisse
och halvsov och titta på L word. Jag förstår inte hur killen kan hinna följa med i
alla serier som finns. Jag gick och införskaffade lite mat och Nisse duschade.
Sedan åt vi kebabrulle och Nisse somnade sött efter det.
Vi som skulle mysa... suck... Det var denna roliga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0